Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MaT

[Regulamin] - Forum Evilshot.eu

Polecane posty

Administrator

1. Użytkownicy

  1. Użytkownik ma obowiązek tworzenia zawartości na forum w języku Polskim oraz jeżeli sytuacja tego wymaga - w języku Angielskim
  2. Użytkownik może zadawać pytania oraz udzielać na nie odpowiedzi.
  3. Użytkownik ma prawo otwarcie mówić o swoich poglądach i przekonaniach bez względu na wyznanie, kolor skóry itd. (za wyjątkiem postaw, które są prawnie w Polsce zakazane).
  4. Użytkownik ma prawo do sugerowania administratorom i moderatorom propozycji zmian i zgłaszania nieprawidłowości w funkcjonowaniu forum, co jest nawet wskazane po dostrzeżeniu jakichkolwiek nieprawidłowości.
  5. Użytkownik ma obowiązek zanotowania opinii innych użytkowników wyrażanych na łamach forum Evilshot.eu
  6. Użytkownik ma obowiązek pisania językiem poprawnym i zrozumiałym dla innych uczestników
  7. forum (dobrym nawykiem jest przeczytanie tego, co ma się zamiar napisać, a potem zatwierdzić na forum).
  8. Użytkownik jest zobowiązany do umieszczania swoich tematów w odpowiednich działach.
  9. Użytkownik zamieszczający treści zaczerpnięte z innych stron t.j. Artykuły, Poradniki, Pluginy oraz Mody jest zobowiązany do zamieszczenia informacji odnośnie autora i źródła pochodzenia użytej zawartości. 
  10. Jeśli zajdzie taka konieczność, ma obowiązek podporządkowywać się prośbom i poleceniom administratorów oraz moderatorów.
     

2. Zakazy na forum

  1. Na forum zakazane jest pisanie ciągle z użyciem CapsLocka czy Shifta, innymi słowy, pisanie całej wypowiedzi z dużych liter
  2. Staramy się nie popędzać nikogo na forum w celu przyspieszenia odpowiedzi na zadane przez siebie pytanie.
  3. Odkopywanie starych tematów, gdy nie mają nic ciekawego do dodania jest niewskazane.
  4. Zabrania się „nabijania” postów mianowicie, pisania krótkich, zbędnych wypowiedzi mających na celu zwiększenia ich ilości.
  5. W wątkach staramy się pisać na temat, nie robimy tzn. Offtopu (pisanie nie na temat).
  6. Nie wolno zakładać kilku takich samych wątków w różnych działach. Jest to traktowane jako spam.
  7. Nie wolno pisać kilku postów pod rząd, od tego jest opcja ?Edytuj?.
  8. Nazywanie tematów ?POMOCY?, ?JAK TO ZROBIĆ? itp. jest zabronione.
  9. Sygnatura NIE MOŻE przekroczyć rozmiarów 100x500px.
  10. Zakazane jest robienie "double quotow" (cytat z cytatu zawartego w innym cytacie).
  11. Nie wolno wprowadzać innych użytkowników w błąd podając informacje niepotwierdzone przez żadne źródła.
  12. Nie wolno umieszczać kilku problemów w jednym temacie.
  13. W wątkach o odbanowanie, wypowiadać się może tylko osoba ubiegająca się o zdjęcie kary czasowej, administrator banujący i członkowie UB Team.

 

3. Użytkownik nie ma prawa do:

  1. Zamieszczania treści nieprzyzwoitych oraz namawianie do nienawiści rasowej, przemocy, popełnienia przestępstwa oraz podobnych (linki do takich stron będą traktowane tak samo jak wypowiedź na forum).
  2. Prośby o pomoc w tzw. piractwie komputerowym.
  3. Używania zwrotów powszechnie uznanych za wulgarne.
  4. Obrażania innych użytkowników forum.
  5. Umieszczanie reklam na forum w podpisach i postach.
  6. Podawania w postach linków do stron o treści podobnej do zawartości artykułów zamieszczanych na łamach forum FeelTheGame.pl i innych stron o podobnej tematyce.
  7. Zamieszczanie treści niezgodnych z dobrymi obyczajami lub prawem obowiązującym na terenie Polski (sprzedaż towarów zakazanych, leków, narkotyków) w tym SPAM.
  8. Posiadania kilku kont użytkowników na forum.

 

4. Kary przysługujące z tytułu nieprzestrzegania regulaminu.

  1. Za łamanie ustaw zawartych pkt. 3 przysługuje kara w postaci ostrzeżenia (jednorazowo 1pkt). Jeśli ustawy zawarte w w/w artykule będą notoryczne łamane moderator ma prawo ukarać użytkownika banem (z reguły do 7 dni).
  2. Za łamanie ustaw zawartych pkt. 4 przysługuje przynajmniej kara ostrzeżenia. Moderator ma obowiązek samemu sklasyfikować wykroczenie, a następnie ukarać użytkownika.
  3. Przewiduje się także ukaranie użytkownika banem dożywotnim jeśli zajdzie taka konieczność.


5. Postanowienia końcowe.

  1. Każdy zarejestrowany użytkownik jest zobowiązany do akceptacji i przestrzegania niniejszego regulaminu.
  2. Rejestrując się, zgadzasz się na otrzymywanie wiadomości o charakterze informacyjnym i ew. reklamowym.
  3. Redakcja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany obowiązują od chwili wprowadzenia ich do niniejszego regulaminu.
  4. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników forum.
  5. Za złamanie niniejszego regulaminu przysługują kary zawarte w pkt. 5.
  6. Niniejszy regulamin stanowi własność forum Evilshot.eu
  7. Prawem właściwym dla niniejszego regulaminu jest prawo polskie.

 

6. Pisanie w podaniach:

  1. Zabronione jest pisanie jakichkolwiek postów w swoim podaniu.
  2. Kategoryczny zakaz rozwiązywania sporów w podaniach. Każda taka sytuacja będzie nagradzana warnem - od tego do Waszej dyspozycji oddane jest PW.
  3. Zakaz obrażania składającego podanie w postach pod podaniem.
  4. W podaniach zakazuje się pisania: neutralnie, na tak, na nie, up.
  5. Gdy wypowiadasz się w podaniu zastanów się czy dana osoba zasługuje na dane stanowisko oraz uzasadnij swój wybór.
  6. W podaniach zabrania się wydawania „neutralnego” głosu, użytkownik przed wydaniem swojej opinii musi przemyśleć nad tym czy dana osoba zasługuje na dane stanowisko.
  7. Pisząc post w danym podaniu, nie bierz pod uwagi tylko i wyłącznie faktu, iż kandydat spełnia wymagania.
  8. W podaniu nakazuje się o podanie co najmniej 3 sensownych argumentów pozytywnych, bądź negatywnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Guest
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×